Friday, September 16, 2011

SAKIT HATI =D

Assalamualaikum ,

hai , dah lame tak update blog .
pemalas sebenarnye
update ni pon sebab tgah sakit hati
tak de tempat nk mngadu
sebenarnye malas nk ngadu kat sape2
buat pening je


* ape aku merepek ni ? hadoyai -_-"

 ,



sebenarnye nak cakap , aku selalu pendam je bile sakit hati
sumpah pedih gile
aku tak tahu macam mane nk tunjok kan kemarahan aku
bile dah pendam sgt mula lah nk menangis
sakit macam mne pon hati aku ,
aku telan je , pahit tak pahit lah .
aku bukan jenis memprotes
bile aku terasa , aku diam .
kalau aku layan marah aku ,
lain pulak jadinye
tp bile btol2 sakit hati , aku tulis ape yang aku tak puas hati kt kertas,
kertas tu aku lipat jd burung
macam ni .


pastu paper tu aku bg fity
fity yang simpan
dah bnyak sgt aku bg die
aku pon tak ingat ape yang aku tulis
fity pon tak tahu ape yang aku tulis .
die cuma simpan je .
tu je cara aku lepas geram ,
tak pon carik tasha
tasha selalu pujuk aku bile aku nangis
even die tak dapat nak tolong ,
ckop lah setakat die dengar msalah aku .
thanks tasha

ENOUGH IS ENOUGH 





No comments:

Post a Comment